חברת פרומיקסט משלבת מציאות מדומה (ורבודה) בחינוך משנת 2015, ברשותנו ניסיון רב בהטמעת הטכנולוגיה, בשילוב שלה במהלך השיעור, בליווי צוותי הוראה, ליווי בתתי ספר בהטעמה, ובהשתלמויות תלמידים במציאות מדומה כחלק מהפרויקטים בבתי הספר הספר.
תרשו לנו לחלוק איתכם את חלק מניסיוננו בהטמעת טכנולוגיית מציאות מדומה בכיתה/בתי הספר ובחינוך.
​שנתחיל?

שילוב מציאות מדומה בחינוך image

מזוודה יעודית

מאפשרת אחסון קל ובטוח לציוד וכן טעינת המשקפיים

משקפי מציאות מדומה

משקפי מציאות מדומה איכותיים מתקדמים ועצמאיים התומכים גם במציאות רבודה ותלת ממד

קוביית ARC

מאפשרת אינטרקציה עם מודלים תלת ממדיים במציאות רבודה

פורטל תוכן

פורטל תוכן בשפות עברית/ערבית/אנגלית ועוד עם אלפי תכנים קיימים, אפשרות להוספה ויצירת תכנים חדשים

קונטרולרים/שלטים

שלט חוטי המאפשר שליטה בחוויות אינטרקטיביות ותנועה במרחבים

תכני למידה מרחוק

אפשרות ללמידה מרחוק באמצעות תכנים רבים המאפשרים לתלמידים להכנס לסביבת META לבחור אווטר ולעבור חוויה מיוחדת עם המורה ושאר התלמידים, בכיתה וגם כאשר הם בבית (תמיכה במשקפי מציאות מדומה, סמארטפון או מחשב).

1. פגישת הכנה ובחירת צוות מוביל

בחירת צוות בית ספרי שיוביל ויטמיע את טכנולוגיית מציאות מדומה בבית הספר הוש לב ראשון וקריטי להצלחת התהליך. אנו ממליצים להתחיל לעבוד עם כ 5 אנשי צוות ובהמשך לרתום נוספים.לחשוף נחשוף את כולם, בסופו של דבר לשבת עם צוות מוביל יהיה נכון לעשות את זה עם צוות מצומצם.

3. בחירת תלמידים מובילים (נאמני תקשוב)

אנו ממליצים לאתר תלמידים (לא בהכרח מצטיינים) כאלו שרוצים, שזה יגרום להם לקבל על עצמם אחריות על טכנולוגיה שהם אוהבים ומכירים, ולהכשיר אותם שיהיו לעזר עבור צוות המורים בהפעלת ערכות המציאות מדומה בכיתה. 

2. מפגש חשיפה והדרכה ראשונית

במפגש נחשוף את כלל הצוות לטכנולוגיה, המורים (צוות ההוראה) יתנסו במערכת וביכולות שלה, נפתח דיון פורה על רעיונות בשימוש מציאות מדומה בחינוך ובמהלך השיעור ופרויקטים לדוגמא.
 

4. השתלמות ו/או סדנת מציאות מדומה לחינוך

אחרי שנבצע את התהליכים הראשונים (התקנה, הדרכה והטמעת המערכת), אנו ממליצים להוסיף השתלמות מציאות מדומה לחינוך דרך תוכניות גפ"ן שבה נכשיר את צוות המורים לשימוש במציאות מדומה בכיתה, דגשים ליישום, ליווי ורעיונות לפרויקטים, תמיכה וחיזוק ההטמעה בבית הספר. ברשותנו גם תוכניות גפ"ן ליצירת תוכן מציאות מדומה עבור תלמידים.